8 Mart 2017 Çarşamba

BİOBELLİNDA ÜYELİK AVANTAJLARI

Hayatınızı kazanmaya nedersiniz…

Eğer siz de gerçek ve devamlılığı olan ve sizi hiçbir şekilde zarara uğratmayacak  bir işi denemek ve kazanmak  istiyorsanız bu yazıyı sonuna kadar okumalısınız !!!
Günümüz şartlarında insanların özelliklerde ev hanımlarının bunun için denediği bir çok yolu buda sizlerle paylaşıyoruz.Bu siteyi kurmam da aslında benim de neler yapabilirim diye araştırmalarım sonucunda olmuştur.Ama açıkca söylemek gerekirse bu evde para kazanma yollarından bir çoğunu denemedim çoğuna şartlarım uymadı ilgi ve becerilerim  dışında  kaldı ama bazılarını ise hiç  denemeyi de düşünmedim çünkü gördüm ki  özellikle eve iş veren firmalar çok düşük ücretlerle çok emek harcamamızı istiyorlar tabi oda o işleri verecek firmalara ulaşabilirsen!!
Ama şimdi bahsedeceğim  iş imkanı size kazanma garantisini kendimden verebileceğim bir iş.Hatta hayatımda kazandığım ilk para diyebilirim:)
Mutlaka bir doğrudan satış yapan birilerini çevrenizde vardır, hatta belki de siz yapmış olabilirsiniz.
Size önereceğim iş de aslında bir doğrudan satış firması.Ama bu zamana kadar uzak durduğum bu tür firmalardan farklı ve avantajlı yönleri var tabi ki..Belki duyduğunuzda siz de benim gibi tepki verebilirsiniz hatta aklınıza yatsa da ben satamam ki diye düşünebilirsiniz ama emin olun bu avondan parfüm satmaya çalışmak gibi birşey değil:)
Ve bu konuları ve yolları araştıran bir insan olarak bu iş gittikçe yayılıyor ve sizinde bundan payınızı almanız isterim açıkcası.
Biobellinda, bitkisel temizlik ürünleri satan bir doğrudan satış firması bu firmayla aslında kendi evime bitkisel deterjan ararken tanıştım ve çoğu ürününde aldım çocuklarım var ve diğer kimyasal ürünlerle içim hiç rahat değildi.Ama bunları alırken hiç üye olmak aklıma gelmemişti çünkü yapamam diye düşünüyor ve pahalı almaya devam ediyordum.Uzun lafın kısası aslında bu site vesile oldu bu işe başlamama bir site açtım her işi araştırıp yazıyorum bunu yapan ve kazanan insanları da  gördüm bu işi niye yazmayayım ki dedim üye oldum üye olur olmazda ilk gelen ürünlerle para kazanmaya başladım bu kadar kolay olduğunu düşünmemiştim yada üyelerin karının bu kadar çok olduğunu üye olana kadar bilmiyordum.
Sizinde aklınızda soru işaretleri belirmiş olabilir.Bunları yanıtlamak adına biobellindaya  üye olmanın neden avantajlı olduğunu yazacağım madde madde..
Üyelik avantajları
  • En önemlisi bir riski yok..
  • Tamamen yerli bir şirkettir ve hakları koruyan gücenilir bir sistemdir(bazı yabancı şirketler gibi sömürüye dayanmaz)
  • Firmaya fazladan verilen bir üyelik ücreti yok.. içiniz rahat olabilir ilk üyelik setinde gelen ürünleri fiyatlarını kontrol edebilirsiniz (sadace üyelik için gelen ürünlerin parasını peşin ödemiş oluyorsunuz)
  • Hiç sipariş vermeseniz de üyeliğiniz hiç düşmüyor ve sipariş verme zorunluluğunuz yok..
  • Kapıda ödeme yada erken ödeme söz konusu değil nerdeyse bir buçuk aya kadar esnetilebilen vade imkanları var (o süre içinde zaten siparişlerinizin parasını rahatça toplama şansınız var bu da sizi zarara uğramaktan kurtarıyor)
  • Kendinize aldığınız ürünleri de %35 varan indirimle alıyorsunuz.Bu da evdeki deterjan ve daha bir çok ürün için tasarruf demek hatta pahalı geldiği için kullanmadığım çoğu ürünü de kullanma imkanım oldu.
  • Her siparişleriniz de sipariş puanınıza göre  neredeyse en az 20-30 tl lik bir üründe hediye geliyor.:)
  • Ürünler herkese ve her eve hitap ediyor diğer kozmetik firmaları gibi değil her evin deterjanlara ihtiyacı vardır;)
  • Çok uğraşmanıza gerek yok yakın aile dost komşu çevrenize tanıttığınız taktirde onlarda çevrelerine tavsiye edeceklerdir.
  • Ürünler tamamen bitkisel kansorejen içermeyen kullanışlı ve kalitelidir o yüzden ürün kendini sattıracktır siz gösterdiğiniz taktirde görecekler ve sizin bir şey yapmanıza bile gerek kalmayacaktır.
  • Daha bitmedi tabi ki:) gelelim kazanç kısmına sattıklarınızdan zaten %35 varan kar elde edeceksiniz her sipariş de gelen hediyeyi de sattığınızda bu dahada artacak eğer bunun yanında çevrenizde kendi  ayrı çevresi olan birilerini üye yaparsanız  iki üyeden sonra grup kurmuş olacak ve bu grubun her siparişinden ve yaptığı üyeliklerden pirim alacaksınız bu puanlarla alınan primler sayesinde sattığınız ürünlerin faturalarıda düşecek ve hatta bir süre sonra sıfırlanacak. Gurubun çalışmasına göre faturanız sıfırlandıktan sonra üstüne parada yatmaya başlıyacak bu da siz ve gurubunuzun çalışmasına kalmış artık :)
  • Başında bir patron olmadan kendinize bir iş kurmuş gibi olacaksınız bir bakıma ve çalışma saatleri diye bir şey de olmayacak hayatınızda
  • Üye yaptığınız insanlarda elbet başkalarını üye yapmak isteyecektir bu da grubunuzu büyütecek ve farklı insanlarla çalışma imkanı da verecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder